Kšiltovky patří k nejoblíbenějším čepicím pro jarní, letní a podzimní období. Nejsou to jen pouhé pokrývky hlavy, kšiltovka totiž symbolizuje životní styl a osobitý pohled na věc. Jestliže máte v úmyslu pořídit někomu reklamní čepice jako dárek, měli byste mít jistotu, zda je dotyčný ocení. Které ukazatele by pro vás mohly být směrodatné při výběru tohoto typu zboží?
Výšivka – jednobarevné čepice přímo lákají vyzdobit výšivkou na přední straně. Je k tomu dostatečně velký prostor a tak je ve vaší plné režii, jaký motiv výšivky zvolit, aby upoutal pozornost a odrážel pozitivní emoce toho, kdo čepici nosí. Může to bát například oblíbené číslo, jméno, zamilované hobby atp.
Kšilt dozadu – někteří lidé, zejména mladší ročníky, nosí kšiltovku s kšiltem dozadu. Svým způsobem je to symbol vzdoru třeba proti společenskému či politickému systému a vžitým negativním konvencím. Tito jedinci by mohli ocenit čepici ve výrazných pastelových barvách, aby je lépe nabíjela energií a potlačovala frustrace.
Barva – kšiltovky seženete v mnoha krásných zářivých barvách a chcete-li upoutat pozornost, klidně si dopřejte citronově žlutou, sytě červenou, blankytně modrou, světle zelenou nebo růžovou.
Dárek pro skupinu přátel – kšiltovky jsou vhodným námětem pro drobné dárky při nějakých zajímavých příležitostech. Například vyrážíte na vodáckou výpravu, tak darujete každému na památku čepici s výšivkou loga vaší akce.
Rodinný výlet – podobné je to i v rodinách, které se navzájem navštěvují a jezdí spolu na dovolenou. Tam se barevné kšiltovky mohou hodit jako součást společného týmu – například Novákovi budou mít žluté čepice a Stejskalovi červené.
Cyklistika – už vás nebaví mít zapařené vlasy ze špatně prodyšné cyklistické přilby, pokud jezdíte na kole po třeboňských cyklostezkách, které vedou po rovině, a stěží se vám tu přihodí nebezpečný pád? Pak byste mohli vyměnit přilbu za kšiltovku?