Kšiltovky patří k nejoblíbenějším čepicím pro jarní, letní a podzimní období. Nejsou to jen pouhé pokrývky hlavy, kšiltovka totiž symbolizuje životní styl a osobitý pohled na věc. Jestliže máte v úmyslu pořídit někomu reklamní čepice jako dárek, měli byste mít jistotu, zda je dotyčný ocení. Které ukazatele by pro vás mohly být směrodatné při výběru tohoto typu zboží?

žlutá kšiltovka

Výšivka – jednobarevné čepice přímo lákají vyzdobit výšivkou na přední straně. Je k tomu dostatečně velký prostor a tak je ve vaší plné režii, jaký motiv výšivky zvolit, aby upoutal pozornost a odrážel pozitivní emoce toho, kdo čepici nosí. Může to bát například oblíbené číslo, jméno, zamilované hobby atp.

čepice s kšiltem dozadu

Kšilt dozadu – někteří lidé, zejména mladší ročníky, nosí kšiltovku s kšiltem dozadu. Svým způsobem je to symbol vzdoru třeba proti společenskému či politickému systému a vžitým negativním konvencím. Tito jedinci by mohli ocenit čepici ve výrazných pastelových barvách, aby je lépe nabíjela energií a potlačovala frustrace.

Barva – kšiltovky seženete v mnoha krásných zářivých barvách a chcete-li upoutat pozornost, klidně si dopřejte citronově žlutou, sytě červenou, blankytně modrou, světle zelenou nebo růžovou.

Dárek pro skupinu přátel – kšiltovky jsou vhodným námětem pro drobné dárky při nějakých zajímavých příležitostech. Například vyrážíte na vodáckou výpravu, tak darujete každému na památku čepici s výšivkou loga vaší akce.

Rodinný výlet – podobné je to i v rodinách, které se navzájem navštěvují a jezdí spolu na dovolenou. Tam se barevné kšiltovky mohou hodit jako součást společného týmu – například Novákovi budou mít žluté čepice a Stejskalovi červené.

Cyklistika – už vás nebaví mít zapařené vlasy ze špatně prodyšné cyklistické přilby, pokud jezdíte na kole po třeboňských cyklostezkách, které vedou po rovině, a stěží se vám tu přihodí nebezpečný pád? Pak byste mohli vyměnit přilbu za kšiltovku?